Asociația Orașelor din România în parteneriat cu Autoritatea de Management pentru Programul Operațional Regional (AM POR) și cu sprijinul Autorității de Management pentru Programul Național de Dezvoltare Rurală (AM PNDR) desfășoară în perioada ianuarie-martie a.c. o amplă acțiune de informare și consiliere a autorităților locale de la nivelul orașelor mici din toate regiunile țării.
Caravana informațiilor pentru finanțarea tuturor proiectelor prioritare în perioada 2014-2020 se dorește un instrument util, la îndemâna primarilor și a persoanelor cu atribuții în dezvoltarea locală a orașului, prin furnizarea de informații utile privind oportunitățile de finanțare existente.
Acțiunea vine ca o continuare a proiectului în care Asociația Orașelor a fost partener alături de Ministerul Dezvoltării Regionale și Administrației Publice – Dezvoltarea capacității de planificare strategică la nivelul autorităților adminstrației publice locale ale orașelor din România, cofinanțat din Fondul Social European, prin Programul Operațional Dezvoltarea Capacității Administrative. Prin acest proiect, derulat pe parcursul anilor 2014-2015, 100 de orașe au beneficiat de strategii de dezvoltare locală durabile precum și de un portofoliu de idei de proiecte.
Până în prezent, Caravana informațiilor a ajuns în 4 regiuni de dezvoltare iar la evenimentele organizate până în prezent au participat reprezentanți de la peste 80 de primării de orașe mici.
În fiecare regiune de dezvoltare au fost organizate câte doua întâlniri pentru a veni cât mai aproape de membrii asociației noastre.
Asociația Orașelor continuă să fie alături de membrii săi și prin organizarea de diverse întâlniri cu reprezentanții ministerelor și a comisiilor parlamentare.
AOR, AMPOR și AMPDR: Acțiune comună de informare și consiliere a autorităților locale

115