Asociația Orașelor din România organizează interviu de selecţie pe baza următoarelor criterii de evaluare:
– Abilităţi şi cunoştinte impuse de funcţie;
– Motivaţia candidatului;
– Iniţiativă şi determinare;
PENTRU ANGAJARE ÎN URMĂTOARELE POSTURI:
1.„Secretar administrativ”, prevăzut de organigrama AOR, în data de 12.10.2016, orele 08.00, cu activităţi conforme fişei postului, referitoare la:
– indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat la biroul Balş;
– capacitate de organizare a timpului, sarcinilor si locului de munca;
– preluarea, distribuirea la compartimentele implicate, indosariere si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea membrilor Asociatiei, partenerilor si a celorlalti angajati;
– oferirea de informatii membrilor Asociatiei partenerilor si a celorlalti angajati in probleme specifice;
– elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor necesare desfasurarii activitatilor in Asociatie;
– preluarea si directionarea apelurilor telefonice;
– asigurarea protocolului in cadrul intalnirilor;
– redactarea corespondentei de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice;
– asigurarea transmiterii documentelor prin posta, fax, e-mail:
– consolidarea relaţiei cu membri Asociaţiei;
– organizarea de evenimente pentru membri Asociaţiei;
2. „Expert armonizare legislativa”, prevăzut de organigrama AOR, în data de 12.10.2016, orele 10.00, cu activităţi conforme fişei postului, referitoare la:
– proiectele de acte normative transmise asociaţiei de administraţia centrală spre consultare şi punct de vedere, potrivit H.G.nr.521/2005.
– intalnirile dintre reprezentanţii asociaţiei şi cei ai structurilor administraţiei centrale în grupuri de lucru pe probleme sau dezbateri publice.
– asistenţa acordată membrilor în problemele specifice.
– elaborarea de proiecte de acte normative pe probleme ale administraţiei publice locale şi promovarea acestora, potrivit prevederilor Legii nr.24/2000 privind normele de tehnică legislativă.
3.„Secretar administrativ”, prevăzut de organigrama AOR, în data de 12.10.2016, orele 12.00, cu activităţi conforme fişei postului, referitoare la:
– indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat la biroul Balş;
– capacitate de organizare a timpului, sarcinilor si locului de munca;
– preluarea, distribuirea la compartimentele implicate, indosariere si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea membrilor Asociatiei, partenerilor si a celorlalti angajati;
– oferirea de informatii membrilor Asociatiei partenerilor si a celorlalti angajati in probleme specifice;
– elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor necesare desfasurarii activitatilor in Asociatie;
– preluarea si directionarea apelurilor telefonice;
– asigurarea protocolului in cadrul intalnirilor;
– redactarea corespondentei de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice;
– asigurarea transmiterii documentelor prin posta, fax, e-mail:
– consolidarea relaţiei cu membri Asociaţiei;
– organizarea de evenimente pentru membri Asociaţiei;
4. „Specialist in relatii publice”, prevăzut de organigrama AOR, în data de 12.10.2016, orele 14.00, cu activităţi conforme fişei postului, referitoare la:
– evidenţa şi actualizarea permanentă a bazei de date;
– consolidarea relaţiei cu membri Asociaţiei;
– crearea, dezvoltarea şi întreţinerea unei baze de date, pe diverse domenii;
– evidenţa încasarii cotizaţiilor;
– asistenta oferita membrilor in probleme specifice;
– organizarea de evenimente pentru membri asociaţiei;
– organizarea şi gestionarea evidenţelor privind angajarea salariaţilor din executivul Asociaţiei;
– managementul de secretariat şi administrativ al Asociatiei la biroul de reprezentare de la Hârşova.
Interviul de selecţie pentru angajare se va ţine la sediul asociaţiei, în data de 12.10.2016, la orele precizate.
Candidaţii se vor prezenta la interviul de selecţie cu următoarele documente:
– Diploma pentru ultimul nivel de studii absolvite;
– Alte documente de pregătire profesionale;
– CV profesional.