Asociația Orașelor din România susţine revendicările angajaţilor din administraţia publică locală, considerând justificată greva acestora şi atrage atenţia guvernanţilor că nu putem discuta despre servicii publice complete, diverse, de bună calitate, accesibile tuturor cetățenilor, în lipsa unui personal competent, specializat și corect motivat în funcția publică sau angajat pe bază de contract.
Folosind expertiza necesară pentru fundamentarea şi susţinerea unor principii şi măsuri care să poată da valoare activităţii persoanelor care ocupă funcţii publice, Asociaţia Oraşelor din România face un apel către toţi partenerii de dialog pentru înţelegerea corectă a acestor aspecte din activitatea administraţiei publice locale şi solicită Prim-Ministrului României o întrevedere, urgentă, de lucru cu toate structurile asociative ale unităţilor administrativ-teritoriale şi cu experţii din Ministerul Muncii, Familiei, Protecției Sociale și Persoanelor Vârstnice, Ministrul Dezvoltării Regionale și Administrației Publice, Ministrul Finanţelor Publice şi Ministrul pentru Consultare Publică şi Dialog Civic pentru realizarea unui sistem de salarizare rezonabil pentru toţi angajaţii din administraţia publică locală.
Scrisoare deschisă către Guvernul României privind lipsa dialogului
91
postarea anterioară